קצת עלינו
מבצעי קורונה
search3, search, magnifier, lookup, find
יגאל ידין 3, עפולה 
              
שירות לקוחות:  04-8862887 || 052-5522415 || 050-2627377
צריך עזרה?
השאר פרטים לנציג שיחזור אלייך:
הודעה: שירות המשלוחים עובדים כרגיל ואנו זמינים בטלפונים כרגיל: 050-2627377 || 052-2988556 || 052-5522415
מעוניין שנציג החנות יחזור אלייך?
השאר פרטים.
דף הבית >> מדיניות האיכות
 
מדיניות האיכות אסקול
 
חברת אסקול רואה בהשגת רמת איכות גבוהה לשירותיה דרך עיקרית לרכישת אמונם ושביעות רצונם של לקוחותיה, החברה רואה בזה תנאי הכרחי.
 
הנהלה החברה מאמינה שבסיס זה הכרחי, כדי להבטיח אספקת שירותים העומדים בדרישות הלקוח.
 
פרוט עקרונות מדיניות האיכות אותם ההנהלה מטפחת, מגשימה ומקפידה עליהם:
  •  מימוש האיכות הרצויה תוך עמידה בזמנים, קיצור זמני תגובה ואספקת שירותים ברמה איכותית גבוהה.
  • פיתוח מדדי איכות במתן שירות והטמעת תרבות איכות והפקת לקחים.
  • הגדרה ובקרה של תהליכי שירות  ובדיקה שיבטיחו שימור והוספת לקוחות מרוצים.
  •  אבטחת איכות יעילה בכל הדרגים תמנע הוצאות מיותרות ותתרום לפעילותה היעילה של החברה.
  • מעורבות, מחויבות ומנהיגות לאיכות של מנהלים.
  • בקרה על ספקים וקבלני משנה.
  • עמידה בחוקים, צווים ותקנות.
  • כוח אדם, תוך הכשרתו באופן שוטף.
  • ייקבעו הסיכונים וההזדמנויות לתהליכים בארגון, אותם יש לנטר ולבקר באופן שוטף.
  • אחזקה ויישום של דרישות מערכת ניהול איכות ISO:9001:2015
  • דרישות איכות מספקי מנה"ר
  • שיפור מתמיד של אפקטיביות מערכת האיכות.
החברה תפעל בכל המרץ לעמידה בדרישות ובציפיות הלקוח, תוך כדי שיפור מתמיד בכל תחומי פעילותה.
ההנהלה תביא לידיעת כל העובדים תוכן הנהלים על ידי קיום הדרכות.
 
 
 
                                                                        בברכה,
                                                                        מנכ"ל החברה