סאב מוגבר 15 אינץ' HK Audio SONAR 115 SUB D
בתוך מארז קומפקטי מסתתר סאב בקוטר 15״ עוצמתי באופן מפתיע שמספק 1500 Watts של כוח עם תדרים נמוכים כמו של הכוכבים הגדולים ממנו בהרבה.
מערכת של 24-bit הופכת את מארז השרירים הזה למשהו שהייתם מצפים רק מרמקולים בקוטר של 18״.SONAR 15 יהפוך את המוסיקה שלכם לענקית יותר ועוצמתית.
אף סאבוופר מעולם לא היה קל כל כך להפעלה, פשוט לבחור את מצב העבודה (Preset) המתאים לכם דרך התפריט הברור על הצג ואתם מוכנים להרעיד את האדמה.
עם הרעיון של מערכת בסטאפ של 2.1 סאב/טופ אז בטוח תאהבו את זה שיש ל SONAR 115 Sub D כניסות ויציאות Stereo.
ל SONAR 115 Sub D ישנה תכונה ייחודית של הפחתת רעש/ווליום באופן ניכר בחלקו האחורי מה שמקל מאוד על העבודה ומונע Fuss בסיטואציות מורכבות.
עובדות ומאפיינים
-
15״ וופר High-Performance
-
Peack Power-1500-Watt
-
מערכת DSP של 24-bit
-
מסך LCD עם אפשרות עמעום
-
תפריט ברור הכולל פרמטרים כמו Bass Boost, X-Over, Polarity, Delay.
-
מצב הפעלה עם Mid/High
-
קרדיאוד קדמי וקרדיאוד אחורי לשימוש קרדיאוטי קל.
-
אחיזות נוחות (MultiGrip)
-
2 כניסות ו 2 יציאות
-
הברגה למוט בסטנדרט M20.
-
מארז עשוי עץ איכותי.
-
גריל ברזל קדמי עם ספוג אקוסטי שחור.
-
בנוי גם לתוספת של גלגלים.
עיקרון הקרדיואיד
תוספת של SONAR 115 Sub D נוסף יוצר עלייה משמעותית של Sound Pressure Level.
המבנה הקלאסי של 2 יחידות סאב וטופ אחד לצד (כמו בתמונה) יוצר עליה של 3 db לכל כיוון.
יש דרך טובה יותר לתת Boost של SPL לבסים – באמצעות היכולות הקרדאודיות של ה SONAR Sub 115 D. באמצעות התוכניות המובנות של ה SONAR תוכלו לבנות סטאפ כמו בצד ימין של התמונה שהסאב התחתון מסובב ולא מגיב בעכבה (Delay) ובלי שום חישובים ברמה גבוהה.
מתי כדאי להשתמש במבנה קרדיואיד
סטאפ מהסוג הזה עשוי כולו על מנת לבטל תדרים לא רצויים מקדימה.
בזמן שתדרי אמצע ותדרים גבוהים נזרקים לחלל באופן ברור וכיווני, תדרים נמוכים מגיבים באופן שונה ומתפזרים לכל הכיוונים באופן מעגלי.
בשל כך, תדרים נמוכים מאחורי הבמה לעיתים קרובות עשויים להוות בעיה ואתגר לא פשוט לטיפול.
SONAR Sub 115 D מגיע עם כל הטכנולוגיה הדרושה כדי ליישם מבנה קרדיואיד ובכך להחליש באופן משמעותי את התדרים הנמוכים המגיעים לחלק האחורי של הסטאפ – להפחית עד כדי 34 db פחות !
המצב הזה הופך הופעה חיה לקלה יותר עבור האומן ובאופן ישיר גם את הסאונד בחוץ לטוב יותר כיוון שהמיקרופונים שעל הבמה לא מוציאים תדרים נמוכים החוצה.