תמיכה טכנית

תמיכה טכנית באסקול

צוות התמיכה שלנו יישמח לעזור לכם לתפעל מוצרים שרכשתם אצלנו ובפתרון בעיות – יחד אתכם נוודא שהמוצר שרכשתם ייפעל כפי שצריך.

תמיכה בMail:
תוכלו לקבל מענה מהיר וכמעט מיידי בכל שאלה לגבי הפעלת מוצרים 
מיילים יש לשלוח לכתובת: info@askol.co.il

תמיכה טלפונית:
נשמח לספק לכם תמיכה בטלפון בתיאום מראש בלבד תוך זמן של עד 3 ימים מרגע הפנייה
לתיאום תור לשיחה עם נציג: 04-8862887

לתמיכה מרחוק דרך TeamViewer:
לקוחות אשר זקוקים לתמיכה מרחוק ע”י השתלטות על המחשב דרך Teamviewer
חסכו זמן והורידו מבעוד מועד את הגרסא החדשה ביותר בחינם דרך אתר החברה והתקינו אותה,
איש התמיכה יוכל להשתלט על מחשביכם מרחוק ובסיום תוכלו להסיר את התוכנה

* דרייברים לכרטיסי קול, קונטרולרים ועוד לרוב אנו שמים לינק להורדה (מאתר היצרן) בדף המוצר עצמו על מנת להקל – אך הם קיימים בכל אתר יצרן.
* אין תמיכה בתוכנות ומוצרי Plug-ins שמגיעים כלולים עם מוצרים מסויימים.
צוות התמיכה שלנו מעניק שירות תמיכה ראשוני ובסיסי להפעלת המוצר
המוצרים אותם אנו מוכרים הינם מוצרים מקצועיים ובאחריותכם לרכוש את את הידע על מנת לתפעל אותו כנדרש. במקרים של חוסר ידע מוחלט נשמח לקשר למורים ובתי ספר רלוונטים

הצטרף לקהילה שלנו

קבל מבצעים סודיים שאף אחד לא מכיר

התחל בשיחה
צריך עזרה?
היי,
האם אוכל לסייע לך במשהו?
דילוג לתוכן