להזמנה טלפונית: 04-8862887 | 052-5522415 | 050-2627377

שאלות נפוצות

שאלות נפוצות


צור קשר

שאלות נפוצות

האם יש לכם משלוחים

כמובן, אנחנו שולחים לכל רחבי הארץ. השילוח מתבצע עם חברת שליחויות חיצונים עם שליח שמגיע אליכם עד הבית. בהזמנה מעל 400 ש״ח אתם מקבלים משלוח חינם.

האם ניתן לבצע איסוף עצמי

כן, בעת ההזמנה יש לסמן באיסוף עצמי. ברגע שההזמנה שלכם תהיה מוכנה לאיסוף הצוות שלנו יצור אתכם קשר לתיאום איסוף. האיסוף מתבצע מהסניף שלנו בעפולה ברחוב יגאל ידין 3

איך ניתן לעקוב אחר ההזמנה שלי

עבור מעקב של הזמנות ניתן להיכנס לדף ״מעקב הזמנות״. כל מה שאתם צריכים לעשות זה למלא את המספר הזמנה ודואר האלקטרוני שאיתו עשיתם את ההזמנה. 

כמה זמן אחריות יש על המוצרים שלכם

לרוב זה משתנה ממוצר למוצר. כל המוצרים החשמליים מגיעים עם אחריות של שנה אלא אם צוין אחרת. במקרה של תקלה במוצר במסגרת האחריות – יש להביא את המוצר אלינו לסניף או ישירות למעבדה הרשמית של המותג. 

כיצד לבטל או לשנות הזמנה

אנו עובדים קשה כדי להבטיח שהמוצרים שאתה מזמין מאסקול מתאימים לצרכים שלך ולתקציב שלך. עם זאת, אנו מכירים בכך שלעתים עליך לבטל או לשנות הזמנה. הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להתקשר לטכנאי המכירות שלנו במספר 04-8862887. הזמנות רבות יוצאות מהמחסן שלנו תוך 24 שעות, כך שלעתים אי אפשר לעצור את ההזמנה שלך מהמשלוח. במקרה זה טכנאי המכירות שלנו יעשו הכל כדי לעזור לך. למרות שאנו שומרים על מדיניות ההחזרות הליברלית ביותר בענף, לא ניתן להחזיר פריטים מסוימים מסיבות ספציפיות מאוד. פריטים אשר כוללים תוכנה וכל פריט הנחשב אישי, כגון אוזניות או כלי נגינה מסוימים.

מה הם התנאי תשלום המקובלים

אנחנו באסקול מציעים יותר אפשרויות תשלום מכל חנות מוזיקה. אחרת. בנוסף לכרטיס e-Gift Card שלנו, אנו מקבלים כרטיסי ויזה, מאסטרקארד, אמריקן אקספרס ודיינרס. אתה יכול להשתמש גם ב- PayPal בהזמנות אונליין. עבור אפשרויות תשלום מרובות יותר, אנחנו מקבלים גם אפליקציות תשלום כמו Bit / PayBox. וכמו כן העברה בנקאית.

כדי לבצע פריסת תשלומים ניתן לעשות זאת באשראי עם עד 12 תשלומים ללא ריבית. בצ׳קים ניתן לשלם עד 24 תשלומים באישור ERN, בתשלום בצ׳קים יש ריבית על פי כמות התשלומים הרצויה, כדי לקבל הצעת מחיר מעודכנת אנא צרו קשר עם טכנאי המכירות של אסקול – 04-8862887. 

איך אני מקבל תמיכה על מוצר שרכשתי

צוות התמיכה שלנו ישמח לעזור לכם להפעיל מוצרים שרכשתם אצלנו. יחד אתכם נוודא שהמוצר שרכשתם ייפעל כפי שצריך. תוכלו לקבל מענה מהיר באמצעות דואר אלקטרוני שלנו או באמצעות שיחה חוזרת של נציג שלנו בקישור הבא.

איך עובדת החזרת מוצרים וביטול עסקה

ניתן לבצע ביטול עסקה עד 14 יום מקניית המוצר. באחריותכם להחזיר את המוצר אלינו לסניף בעפולה או לחלופין באמצעות חברת השליחויות שלנו – אופציה זאת עולה כמו משלוח רגיל (40 ש״ח). לקריאה מורחבת ניתן לקרוא את תקנון האתר.

יש לכם שאלות נוספות?

צרו איתנו קשר ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם

התחל בשיחה
צריך עזרה?
היי,
האם אוכל לסייע לך במשהו?
דילוג לתוכן