תקנון משלוחים והסבר מפורט על מערכת המלאי הדיגטלית מקוונת באתר:
- מבצע משלוח חינם: מעל 350 ש”ח הזמנה יקבל הלקוח משלוח חינם עם שליח / לנקודת חלוקה עפ׳׳י גודל החבילה ולשיקול דעתינו.
- עד 350 ש”ח הזמנה ניתן לבחור בין משלוח עם שליח בעלות 40 ש”ח או לנקודת חלוקה בעלות 25 ש׳׳ח.
- מוצרים אשר חייבים בדמי משלוח בכל מצב ואינם משתפפים במבצע משלוח חינם: וונדאפים לתאורה, באסים, טראסים, פסנתרים, מסכי הקרנה, קייסים גדולים, שולחנות אולפן ועמדות דיג׳יי.
- זמן אספקה: המשלוחים מסופקים בין 2-5 ימי עסקים בפלטפורמת שליח עד הבית ע׳׳י HFD שליחויות.
- זמן אספקה לנקודות חלוקה: משלוחים בפלפורמת e-Post מסופקים בין 3-6 ימי עסקים ועם הגעתם לנקודה תתקבל הודעת sms שמודיעה על כך.
- ימי עסקים הם ראשון עד חמישי. לא כולל שישי/שבת או ימי חג.
- הזמנות שייקלטו במערכות אצלנו אחרי 12:00 יארזו וייאספו למחרת.
- יש לשים לב: בתקופות חג או תקופות עמוסות אצל חברות המשלוחים // או כשמדובר בחבילות גדולות מעל 50×50 ס׳׳מ זמני האספקה יכולים להתעכב גם לעד 14 ימי עסקים.
- זמני האספקה יכולים להשתנות מעת לעת ע׳׳י חברת המשלוחים החיצונית (HFD שליחויות)
- ללקוח לא תהיינה שום טענה כלפי אסקול בגין איחור המשלוחים.
מערכת המלאי הדיגיטלית:
זמין במלאי – נמצא פיזית במחסני החברה עפ׳׳י הכמות הרשומה, ניתן לאיסוף עצמי ורכישה פיזית בחנות, ניתן להזמנה באתר במשלוח עד הבית.
זמין לרכישה באתר – לאו דווקא נמצא פיזית במחסני החברה, ייתכן ונמצא במחסן היבואן, ניתן להזמנה באתר במשלוח עד הבית בתנאים הרגילים, ניתן לאיסוף ממחסן היבואן (כל יצרן וכתובתו) ניתן ליצור עמנו קשר טלפוני לפי הזמנה לקבלת כתובת איסוף.
ישנם מוצרים מיצרני קצה כמו Metric Halo, Black Lion, Telefunken ועוד שאותם אנו לא מחזיקים במלאי כמדיניות והם בהזמנה מראש מהיצרן – שם זמני האספקה יכולים להשתנות ואנו ניצור איתכם קשר טלפונית מיד לאחר ביצוע ההזמנה לתת זמן אספקה לאישורכם או ביטולכם.
לא במלאי – חסר במלאי במחסנינו ובמחסן היבואן. ניתן ליצור קשר לקבלת צפי אספקה.
*מוצרים שמחירם מופיע כ0₪ באתר אינם ניתנים להזמנה באתר.
*לרוב אלו מוצרי בהזמנה טלפונית ומחירם יינתן בטלפון או שאינם במלאי זמנית.
ט.ל.ח
תקנון החלפת / החזרת מוצר / ביטול עסקה:
מדיניות ההחזרת מוצרים
בעת קניית המוצר, בהתאם לחוקי הגנת הצרכן ומדיניות החנות – אנו מציגים מראש את מדיניות החזרת המוצרים הרלוונטית:
ניתן להחליף מוצר בהינתן ש:
- המוצר הוחזר באריזתו המקורית.
- לא נעשה בו שימוש.
- אין במוצר פגם חיצוני או פנימי.
- החזרת מוצר ניתן עד 14 יום מקניית המוצר.
- אין החזר כספי בהחזרת מוצר עד 14 יום – אלא זיכוי בגובהה הסכום ששולם לקנייה / החלפת מוצר אחר גם אם בסכום גבוהה יותר – בתשלום ההפרש.)
- החזרת המוצר ע׳׳י הלקוח ובאחריותו.
כמו כן, החנות נדרשת לסעיפים הבאים:
- בעת ביטול העסקה יחוייב הלקוח ב-5% מסכום הקנייה בתוספת עמלת סליקה של חברת האשראי.
- תוספת הוצאות משלוח ואריזה מיוחדים במידה ונעשו שכאלו.
- טובין הניתנים להקלטה, העתקה או שכפול לא יתקבלו.
- לא ניתן לבטל הזמנות או ייצור מיוחד.
- לא ניתן לבטל שרותי מעבדה לאחר שאושרו.
מוצרים שלא ניתן להחזיר בכל מצב:
- קונטרולרים ומוצרי DJ
- מוצרי תוכנה
- מקרנים
לקוח יקר, הנך מתבקש לבדוק היטב ולהחליט לפני הרכישה על מנת למנוע אי נעימויות והוצאות מיותרות.
מדיניות ביטול עסקה:
ביטול עסקה היא ביטול מוחלט של העסקה החזרת המוצר והחזר כספי לרוכש ניתנת עד 2 ימי עסקים
ניתן לבטל עסקה בהינתן ש:
- המוצר הוחזר באריזתו המקורית.
- לא נעשה בו שימוש.
- אין במוצר פגם חיצוני או פנימי.
- החזרת מוצר ניתן עד 2 ימים מקניית המוצר.
כמו כן, החנות נדרשת לסעיפים הבאים:
- בעת ביטול העסקה יחוייב הלקוח ב-5% מסכום הקנייה בתוספת עמלת סליקה של חברת האשראי.
- תוספת הוצאות משלוח ואריזה מיוחדים במידה ונעשו שכאלו.
- טובין הניתנים להקלטה, העתקה או שכפול לא יתקבלו.
- לא ניתן לבטל הזמנות או ייצור מיוחד.
- לא ניתן לבטל שרותי מעבדה לאחר שאושרו.
מוצרים בהזמנה מיוחדת
- עבור ביצוע של הזמנה מיוחדת יש להשלים את התשלום באופן מלא
- זמני אספקה של הזמנות מיוחדות הם 4 עד 90 ימי עסקים
- בעת ביצוע של הזמנה מיוחדת דרך האתר, נציג שלנו יצור אתכם קשר כדי לתת זמני אספקה עבור המוצר שהוזמן. במידה וזמני האספקה אינם טובים עבורכם תוכלו לבטל או לאשר את ההזמנה.
- לא ניתן לבטל הזמנות מיוחדות לאחר קבלת זמני אספקה ואישור ההזמנה מול נציג השירות
תקנון החנות:
1. במקרים של צורך בתיקון או שירות במסגרת אחריות באחריות הלקוח למסור את המכשיר לאסקול (יגאל ידין 3 עפולה) או לחילופין באישורה למסור ישירות למעבדת היצרן.
הלקוח אחראי למסירה ואיסוף המוצר.
2. בהתאם לסעיף 1: באחריות הלקוח לדאוג לציוד חילופי, אסקול אינה מספקת ציוד חלופי בשום מצב לציוד שנמצא בתיקון
ולא תתקבלנה שום טענה בנושא זה.
3. ט.ל.ח
4. החברה רשאית לא לספק הזמנות עפ”י שיקול דעתה ולהחזיר את הכספו על המשלם.
נושאי אחריות:
3. האחריות על המוצרים יהיו ע”פ הכתוב באריזת המוצר ו/או דף הנלווה למוצר. במידה ולא קיים מידע אודות האחריות החלה, תהיה האחריות בהתאם למדיניות היבואן של המוצר. יודגש כי בעל האתר ו/או מפעיליו ו/או מי מטעם החברה אינם נושאים בכל אחריות אלא האחריות ניתנת על ידי היבואן בלבד.
בהתאם לחוק הגנת הצרכן – בדף כל מוצר רשום מי נותן האחריות הרשמי בארץ.
4. האחריות תינתן על מוצר שנקנה דרך אסקול בלבד (דרך האתר או דרך החנות בעפולה)
5. אחריות המוצר תהא כנגד חשבונית בלבד
6. על הלקוח לדאוג שהחשבונית תהיה ברשותו על מנת שאסקול תוכל לספק אחריות
7. אסקול מעבירה את המוצר למעבדת היבואןאין אחריות לקלקול הנגרם כתוצאה משבר, מחבלה חיצונית, נפילה, רטיבות , שריפה או הפרעות ברשת החשמל או מאי תקינות מקור החשמל
8. אין אחריות על אלמנטים, סוללות, שנאים (ממרי מתח )
9. הלקוח מאשר ומודע כי האתר ובעליו , לא יהיו אחראים ו/או לא יפצו בנוגע לכל טענה, תביעה, הליך, עלויות, הוצאות, נזקים, נזקי גוף, ישירים, עקיפים,לו ו/או לצדדים שלישיים מכל טענה שהיא, אי לכך ובהתאם לזאת, מומלץ למשתמש לבדוק היטב את המוצר טרם השימוש, ולפעול בהתאם להוראות היצרן.
הצהרת פרטיות – המחויבות שלנו להגנת הפרטיות
הפרטיות שלך חשובה לנו. כדי לשפר את ההגנה על הפרטיות שלך אנחנו מספקים מידע זה לגבי מדיניות הגנת הפרטיות שלנו ואודות האפשרויות העומדות בפניך בעת השהות באתר וככל הנוגע להתנהלות שלנו לגבי איסוף מידע באתר. כדי לודא מודעות המבקרים באתר, מופיע מידע זה הן בדף הבית של האתר והן בכל נקודה שבה נדרשים פרטי מידע אישיים.
אבטחת מידע פרטיות בחנות
1. החנות נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור , ככל האפשר על סודיות המידע. העברת הנתונים באתר מתבצעת בצורה מוצפנת בטכנולוגיית SSL .
2. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן על פי תקן . במקרים שאינם בשליטתה ואו הנובעים מכוח עליון , החנות לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא , עקיף או ישיר שייגרם ללקוח או למי מטעמו , אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
3. החנות מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד , ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה .