סאב מוגבר HK Audio L7 118 SUB A

8,689.00

סאב מוגבר HK Audio L7 118 SUB A הוא סאב וופר דיגיטלי בקוטר 18 אינץ’ בהספק עוצמתי של 2000W. עשוי ארגז עץ בירץ’ מסיבי המשפר משמעותית את הסאונד.

ניתן להזמנה מראש

קנייה חכמה באסקול
אחריות יבואן רשמי
אפשרות לעד 24 תשלומים
משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל ₪350
אספקה 2 עד 5 ימי עסקים (בכפוף למלאי)
מלאי נגיש בצורה דיגיטלית באתר

הסבר על מלאי האתר
🟢 זמין במלאי לפי הכמות הרשומה
🔴 חסר במלאי - מומלץ להירשם לעדכוני מלאי
🟠 מוצר בהזמנה בלבד, זמני אספקה ניתן לקבל לאחר הזמנה להסבר מפורט על הזמנות מיוחדות

מק"ט: L7 118 SUB A קטגוריה: תגיות: , ,

תיאור

סאב מוגבר HK Audio L7 118 SUB A הוא סאב וופר דיגיטלי בקוטר 18 אינץ’ בהספק עוצמתי של 2000W. עשוי ארגז עץ בירץ’ מסיבי המשפר משמעותית את הסאונד.

Active Sub Woofer Linear 7 Series L7 118 SUB A

ה – L7 118 SUB A הוא סאבוופר עצמתי ומתקדם מסדרת Linear 7 של חברת HK AUDIO. הסאבוופר הזה נשמע כמו שום דבר אחר בקבוצת הגודל והעצמה שלו. הוא מצויד בעיצוב direct-radiating bass reflex design שדחוס בצורה חכמה בגודל קומפקטי במיוחד ובמשקל מזערי של 42 ק”ג בלבד, מה שהופך אותו לקל במיוחד לניוד. הסאונד הפאנצ’י ומלא הנוכחות, התגובתיות המדויקת שלו והביצועים המרשימים שהוא מספק בניהול טווח התדרים הנמוכים הופכים אותו לתוספת המושלמת לכל מערכת הגברה מקצועית. ה – L7 118 SUB A מצויד בכל החומרה המובנית והפילטרים הפנימיים שתזקקו להם בשביל להקים מערכת קרדיואידית אפקטיבית, בקלות ובמהירות. בנוסף, הודות לקדם מגבר המובנה ביחידה, ה – L7 118 SUB A הוא סאבוופר אידיאלי לשילוב גם במערכות 2.1 שנשמעות מדהים.

ביצועים גבוהים

ה  L7 118 SUB A מציג ביצועים מרשימים בצורה בלתי רגילה הודות לרמקולים מעולים בעלי ממברנות איכותיות במיוחד המופעלים על ידי מגברים עצמתיים מסוג Class-D של חברת Pascal, בכח אדיר של 2000 וואט. הסאבוופר מכסה בצורה אולטרה מדויקת את ספקטרום התדרים הנמוכים הודות למערכות מזעור עיוות צליל (Distortion) וכיווניות משופרת. יחידת עיבוד הצליל הדיגיטלית (DSP) המובנית בו מגיעה עם איקיולייזר 10 פרמטרים מדויק, דיליי ולימיטר המאפשרים התאמה אישית בלתי מתפשרת לכל חלל וסיטואציה אליו הוא נדרש. בין המאפיינים החדשניים ב – L7 118 SUB A ניתן בין היתר למצוא טכנולוגיית רשת מתקדמת המאפשרת שליטה של ה Theo DSP של כל קבינט LINEAR 7 מנקודת ה  FOH המרכזית, וכמו כן יציאת DSP-Out המאפשרת שילוב של רמקולים מוגברים ללא תמיכת רשת (כמו למשל רמקולים מוגברים מסדרת Linear המקורית) לתוך מערך ההגברה, תוך כדי שליטה על כל מאפייני עיבוד הסאונד הדיגיטלי שלהם דרך ה-DSP של ה Linear 7.

מערכת חכמה

ה  L7 118 SUB A מספק גישה מהירה ונוחה למספר גדול של פריסטים המאפשרים שימוש ברמקול כסאבוופר קרדיואידי, אפילו במערכות ללא תמיכת רשת. יחידת ממירי ה AD/DA המובנית עובדת ברזולוציה גבוהה במיוחד של 96 kHz המספקת עיכוב צליל (Latency) נמוך מאוד. ה – L7 118 SUB A ארוז בבוקסה קומפקטית בעיצוב multiplex מעץ ליבנה איכותי למיקסום התהודה במינימום גודל ומשקל, מה מוסיף לנוחיות ההקמה והניוד של הסאבוופר האיכותי הזה.

דפוס השמעה קרדיואידי

ה- סאב מוגבר HK Audio L7 118 SUB A הוא סאבוופר העובד בדפוס השמעה קרדיואידי, מה זה בעצם אומר? בעוד שהפיזור של התדרים הגבוהים ותדרי האמצע הוא כיווני יותר באפן טבעי, התדרים הנמוכים נוטים “להתפזר” במרחב בצורה פחות מבוקרת. בנוסף לכך שעוצמות בס גבוהות מדי עלולות ליצור בעיות רבות גם על הבמה, וגם מחוצה לה, הבעיה העיקרית בנושא הזה היא הדרישות ההולכות ונהיות שכיחות יותר ויותר של מפיקי האירועים להגבלה ומיקוד הסאונד באירועים למתחמים ספציפים בלבד. והדרך היחידה למקד את התדרים הנמוכים בצורה אידיאלית היא באמצעות טכנולוגית ההשמעה הקרדיואידית. הודות לחומרה המובנית ןלפילטרים היעודיים, ה – L7 118 SUB A מספק אפשרויות להגדרת מיקוד טווח פיזור הסאונד  בצורה קלה, נוחה ואפקטיבית.

מאפיינים

  • סאבוופר מתקדם מסדרת Linear 7
  • סאונד עצמתי של 2000 וואט
  • מגבר Pascal מסוג Class D מובנה
  • רמקול סאב 18″
  • ניהול תדרי בס מדויק
  • כיווניות חסרת תקדים באמצעות טכנולוגית השמעה קרדיואידית
  • איקיולייזר 10 פרמטרים מובנה
  • כולל מערכת עיבוד צליל דיגיטלית מתקדמת
  • אפשרות שליטה ברמקולים חיצוניים באמעות רשת או חיבור חוטי
  • קל משקל וקומפקטי במיוחד
  • מוצר איכותי מבית HK Audio

נתונים טכניים

 

לכל מוצרי HK Audio באסקול – לחץ כאן

לאתר החברה העולמי – לחץ כאן

מידע נוסף

צבע
יצרן

סוג רמקול

גודל וופר

חוות דעת

לא קיימות חוות דעת עדיין.

הענק חוות דעת

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


סאב מוגבר HK Audio L7 118 SUB A

סאב מוגבר HK Audio L7 118 SUB A

8,689.00

ניתן להזמנה מראש