להזמנה טלפונית: 04-8862887 | 052-5522415 | 050-2627377

צוגים חשמליים, ידניים וכל היתר

צוגים הם למעשה מערכת תלייה לציוד במה באולמות והיכלי תרבות. ישנם צוגים חשמליים, ידניים ועוד. הם משמשים למגוון רחב של שימושיים. תחשוב על מערכת תלייה קלה לשימוש אשר יכולה לשאת מאות קילוגרמים של ציוד במה כמו פנסי תאורה, וילונות ותפאורה נוספת. האפשרות להוריד ולעלות ציוד כבד מאפשר לתלות ציוד במה בקלות ללא שימוש בסולמות או במעלית הרמה ״ג’יני״.

בכך שהתלייה של הציוד נעשית לקלה יותר, חברות הפקה יכולות להרחיב את האפשרויות שלהן מבחינת כמות ציוד, ואיכות המופע בזכות תפאורה עשירה ומלאה יותר. ניתן להשתמש במגוון של סוגי צוגים בבמה אחת, הכל תלוי בדרישות ותקציב, אך דבר זה אפשרי. אנחנו באסקול מתאימים את מערכת התלייה לצרכים של האולם שלך.

צוגים חשמליים

מגוון סוגי מערכות התלייה הוא רחב, אך צוגים חשמליים הם הנוחים ביותר. הרי הדבר הכי נוח הוא ללחוץ על כפתור ולגרום לצוג לרדת למטה. אין צורך להשתמש בכוח פיזי, המנוע החשמלי עושה הכל בשבילך. את מערכת התלייה החשמלית תופסים בעזרת כבלי פלדה והכל ממונע בעזרת מנוע חשמלי.

צוגים ידניים

בוא נחזור טיפה אחורה לעבר, מתי שהיו משתמשים במערכות תלייה ידניות. אמנם עדיין תלויות מערכות כאלה באולמות ברחבי הארץ, אך השימוש בהן מקשה על השמתמש ודורש ממנו שימוש בכוח פיזי. הרי כל צוג תלוי בעזרת 5-6 חבלים שצריך למשוך על מנת להרים את הצוג לגובה. אם תלית ציוד במשקל של 100-150 ק״ג, זאת משימה לא פשוטה אפילו ל2 אנשים.

צוגים עם משקולות

אם צוגים ידניים עם פיסת היסטוריה, תחשוב כמה צוגים עם משקולות הם ישנים. אותם צוגים תלויים בעזרת חבלים וזקוקים לאיזון משקל בעזרת משקולות. זאת אומרת שאם שמת משקל של 100 ק״ג, אתה צריך לשים משקולות באופן שווה כך שהצוג לא ירד למטה ולא יעלה למעלה. צורה זאת דורשת ממך כוח פיזי (להרים את המשקולות הללו) וחישוב של משקל הצוגים. מספר האולמות אשר משתמשים עדיין בשיטה זאת הם בודדים, אך יש סיכוי קל שתפגוש אותה.

למה להשתמש בשירותים שלנו להתקנת מערכת צוגים?

  • ניסיון רחב בתחום
  • עיצוב ותכנון מותאם עבור האולם שלך
  • התקנה מדויקת על ידי צוות של מקצוענים
  • הדרכה מפורטת על אופן שימוש המערכת על ידי איש טכני מטעמנו
  • שירות מהיר ומדויק

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.


התחל בשיחה
צריך עזרה?
היי,
האם אוכל לסייע לך במשהו?
דילוג לתוכן