להזמנה טלפונית: 04-8862887 | 052-5522415 | 050-2627377

נציגות סטנדים (K&M (Konig & Meyer בישראל

סטנדים König & Meyer

הפילוסופיה שלנו היא לייצר מוצרים איכותיים ועמידים בצורה ידידותית לסביבה, כך שמוסיקאים ברחבי העולם יוכלו להתרכז במה שחיוני – המוסיקה שלהם.
נציגות סטנדים K&M בישראל
https://www.youtube.com/watch?v=P2Ng7IF6sUg

דיוק – תוצרת גרמניה

“המחויבות הכוללת שלנו לאיכות באה לידי ביטוי בפעילות שלנו בכל רמות החברה. הישגים חדשים הם רק נקודת המוצא למשהו טוב יותר. “


שמירה על איכות סביבה
חשובה לנו

“משאבים הם יקרי ערך מכדי לבזבז. שימור משאבים והגנת הסביבה מבוצעים היטב בכל שלב בייצור שלנו.”

המוקד שלנו

“אנו יודעים שלקוחותינו קובעים את הצלחתנו. לכן, בכל פעולותינו אנו תמיד מציבים את הלקוח במרכז תשומת הלב.”

תוכן עניינים

העקרונות הבאים הם הבסיס לעבודה שלנו:

שביעות רצון הלקוח ואיכות

אנו שואפים להציע ללקוחותינו את המוצרים, השירותים והפתרונות האיכותיים ביותר במחירים אטרקטיביים, וכך להשיג שותפויות ארוכות טווח. אנו מתמצאים סביב דרישות הלקוחות, מעצבים את התהליכים העסקיים שלנו ביעילות ומשפרים את האיכות ללא הפסקה.

שביעות רצון עובדים ובטיחות בעבודה

אנו רוצים שהעובדים שלנו ימצאו סיפוק בעבודתם. תעסוקה מבוססת ביצועים וסביבת עבודה יצירתית, בה מעריכים את המגוון והאינדיבידואליות של כל אדם, חשובים לא פחות מהבטיחות. יש להבטיח את בטיחותם ובריאותם של עובדים כמו גם של צדדים שלישיים בכל תנאי העבודה ותהליכי הייצור. מניעה של תאונות ופציעות, כמו גם שיפור הבריאות במקום העבודה, מקודמת באופן פעיל.

הגנה על הסביבה

טיפול אחראי במשאבי כדור הארץ שלנו הוא הבסיס לפעולות מוצלחות לקיימות ושמירה על סביבה ראויה למגורים. היבטים סביבתיים נלקחים בחשבון בתכנון מוצרים, פעילויות ונהלים חדשים. השפעות סביבתיות ממוזערות או נמנעות בכל הרמות במפעל על ידי שיפור מתמיד של תהליכים ונהלים. מלבד שיתוף פעולה עם רשויות מוסמכות, אנו מודיעים לציבור על הפעילות הסביבתית שלנו. אנו מתחייבים מצד אחד לעמוד בכל החקיקה הסביבתית הרלוונטית ומצד שני לבחון את מערכת ניהול הסביבה שלנו.

איכות ללא פשרות

שמירה על סטנדרטים גבוהים במהלך הייצור הוא מה שמייצג אותנו. אנו דוגלים להשתמש בחומרים המשובחים ביותר שניתן על מנת להבטיח לכם מוצר איכותי עם אריכות ימים.

איכות – העקרון שלנו

דיוק ואיכות – גישה זו מניעה כל אדם ב- König & Meyer, מעצבת את התרבות וקובעת את התהליכים. זה מתבטא בהתמקדות בלתי מתפשרת במוצרי פרימיום. רק מותג חזק עם שירות ייחודי ובאיכות הטובה ביותר מספק את הלקוחות בטווח הארוך. רכשו עוד היום מוצרי Konig & Meyer – סטנדים לחיים!

מיוצר בגרמניה – Made in Germany

החל מפיתוח ועיצוב עד הייצור הסופי König & Meyer מציעים הכל במקום אחד. על מנת להשיג את העמידות ואת איכות מוצרינו, אנו משתמשים רק בצינורות פלדה מדויקים, אשר עקביים בממדיהם ובחוזק שלהם. חלקי מתכת ופלסטיק מיוצרים בייצור פנימי. במשך שנים אנו מפתחים ובונים בעצמנו כלים וציוד עבור המפעל שלנו.

אחריות המוצר מתחילה בפיתוח. עם הצוות המוסמך שלנו אנו מפעילים מחקר ופיתוח עצמאי. טכנולוגיית המחשבים העדכנית ביותר, זמני הפיתוח הקצרים וסטנדרטים באיכות הגבוהים ביותר מהווים בסיס לחידושים של המחר. המיקוד הוא תמיד על היתרונות שלכם המוזיקאים, קיימות של מוצרים ושיקול של תהליכי ייצור משאבים וידידותיים לסביבה.

באמצעות טכנולוגיה חדשנית, טווח ייצור אנכי והשקעה עקבית במכונות König & Meyer משיגה את הגמישות להגיב במהירות ובצורה ישירה לצרכי הלקוח ולדרישות השוק.

סטנדים שלנו ב- K&M נמכרים ברחבי העולם וכעת נציגות סטנדים K&M בישראל

הקודם
הבא

הגנת הסביבה כמטרה משותפת

אנו מונעים בזבוז, חוסכים מים ואנרגיה ומפחיתים פליטות בכל מקום אפשרי. אנו סוקרים כל העת את כל התהליכים הרלוונטיים לסביבה ומפתחים אסטרטגיות ואמצעים שיכולים למזער את צריכת המשאבים וההשפעה הסביבתית.

הגנת הסביבה הייתה מטרה מוצהרת של König & Meyer במשך עשרות שנים. המחויבות הבלתי מוגבלת שלנו לאיכות הסביבה בתהליך הייצור מתורגמת לשימוש היעיל ביותר בחומרי גלם, שימור אנרגיה, שימוש רב יותר באנרגיות מתחדשות, מיחזור של חלקים ומוצרים, הימנעות ממזהמים בייצור, צמצום של פליטת CO2, הפחתת צריכת מים וטיפול במי שפכים המשמשים בתהליך הייצור להפקת מי שתייה. מאז 1979 צמצמנו את צריכת המים שלנו ב- 94 אחוזים.

König & Meyer הוסמכה על פי תקן ISO 14001 המוכר מאז שנת 2000 ותקן EMAS של האיחוד האירופי מאז 1998. שתיהן הוענקו להגנת סביבה יעילה ואחראית.

הוענק לנו גם הפרס הסביבתי של Baden-Württemberg על הישגינו הבולטים בקידום הגנת הסביבה ועל הניהול הסביבתי שלנו.

הקודם
הבא

נציגות סטנדים K&M בישראל

הסטנדים המדוברים בעולם – עכשיו בישראל

חברת Konig & Meyer הצליחה לכבוש את העולם בזכות הסטנדים המעולים שלהם. בעזרת הדיוק, הירידה לפרטים הקטנים ותשוקה למקצוע, K&M הפכה ליצרנית סטנדים מהגדולות בעולם – ועכשיו נציגות סטנדים K&M בישראל

מגוון ענק של סטנדים ואביזרים

K&M היא יצרנית ענק של סטנדים, המגוון שלהם לא נגמר. וכעת, כל זה נמצא כאן בישראל, החל מסטנדים לרמקולים, מיקרופונים, קלידים, עמודי תווים, סטנדים ומתלים לגיטרות, סטנדים לכלי נגינה שונים, וסטנדים למולטימדיה. כל זה נמצא תחת קורת גג אחת.








נציגות סטנדים K&M בישראל

כל מוצרי K&M נמצאים כאן אצלנו באסקול – למעבר לכל המוצרים

לחץ כאן

האתר העולמי של החברה

ראיתם מוצר באתר העולמי שלא ראיתם אצלנו? צרו איתנו קשר – למעבר לאתר העולמי

לחץ כאן

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות


Facebook


Instagram


Youtube

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.


התחל בשיחה
צריך עזרה?
היי,
האם אוכל לסייע לך במשהו?
דילוג לתוכן