להזמנה טלפונית: 04-8862887 | 052-5522415 | 050-2627377

איך למצוא אקורדים לשירים

איך למצוא אקורדים לשירים




זה קל יותר משאתה חושב! איך למצוא אקורדים לשירים

נוצר על ידי אסקול

איך מוצאים? גוגל. סתם צוחקים איתך, בערך. אתה בהחלט יכול פשוט לחפש את שם השיר שאתה רוצה ללמוד וסביר מאוד שתמצא את התווים עבורו.

היום נלמד כיצד למצוא תווים לשירים בשיטות שונות, בנפרד או בשילוב כמה שיטות יחד. התהליך של להבין איך הולך שיר יכול להיות מהיר וקל, או שזה יכול לקחת הרבה מאוד זמן עם הרבה מחקר, תרגול, עיבוד וכוונון עדין.

 

כיצד למצוא תווים לשיר: חיפוש באינטרנט כן!

אתה בהחלט יכול וצריך לחפש באינטרנט את השיר שאתה רוצה ללמוד ותקבל תוצאות מיידיות שתוכל להשתמש בהן מיד. אם עדיין לא ניסית את זה, פשוט חפש בגוגל את שם השיר ואת המילה “תווים” או “אקורדים”.
למעשה, תמצאו יותר ממה שאולי חיפשתם, וכדאי למצוא את התוצאה הטובה ביותר. התוצאות הראשונות הן בדרך כלל התוצאות המדורגות הגבוהה ביותר במנועי החיפוש, ולכן הם בדרך כלל בעלי הדירוג הגבוה ביותר או האמינים ביותר.

מהי התוצאה הטובה ביותר עבור אקורדים לשירים?

לרוב כאשר תחפשו אקורדים לגיטרה (באנגלית) התוצאה הראשונה תהיה http://ultimate-guitar.com/ מכיוון שהאתר הזה מדורג גבוה ומספק מאגר ענק של אקורדים לגיטרה. עבור כל שיר שתחפש שם אתה כנראה תמצא כמה תוצאות שונות. ללא ספק ultimate-guitar.com גדל ללא הרף וכעת הוא בהחלט האתר הרחב ביותר למציאת אקורדים.

אקורדים לגיטרה איך למצוא אקורדים לשירים

תוצאות חיפוש אחרות ומציאת התוצאה המתאימה ביותר

Ultimate-Guitar.com מצטיין בהספקת כמויות עצומות של מידע, בדרך כלל עם לפחות אחד או שניים תרשימי אקורדים או גליונות טאבים איכותיים מאוד. אבל מה עם 50 עמודי התוצאות האחרים שמופיעים? האם כדאי אי פעם להתעמק?
אנחנו אומרים כן! אם אתה רוצה לדעת למצוא אקורדים לשיר, אתה רוצה ללמוד למצוא את המשאבים הטובים ביותר שאתה יכול. הם לא תמיד זמינים לכל שיר, אבל אם אתה מחפש חומר של אמנים פופולריים וותיקים במיוחד, יתכן שיש לך מזל. לחלק מהאמנים האלה יש רקע חינוכי או בסיס מעריצים מסור ומוסיקלי במיוחד, והם פיתחו אתרים שלמים המוקדשים למוזיקה של אותו אמן אחד בלבד.

כיצד למצוא אקורדים לשיר: אימון אוזניים בסיסי

רוב תרשימי האקורדים שתמצאו בחיפוש באינטרנט אינם מדויקים בדרך זו או אחרת מכורח הצורך. הם דורשים פרשנות מסוימת ובמקרים מסוימים, אפילו עריכה מסוימת! כדי שתוכלו להבין את האקורדים בעצמכם, או להגיד אם מה שמישהו אחר עשה נכון, עליכם להיות מסוגלים לעשות שלושה דברים.

  • להבין באיזה מפתח השיר
  • להקשיב כאשר האקורדים משתנים
  • השתמש ב- Circle of Fifths כדי להבין באיזה אקורד נעשה שימוש

כאשר אתה מבין כיצד למצוא אקורדים לשיר, הקפד לבחור אחד פשוט כדי שתוכל ללמוד את התהליך ביתר קלות.

כיצד למצוא אקורדים לשיר: להבין את המפתח

המפתח לשיר הוא התו והאקורד המשמשים כבסיס הבית או כנחיתה לשיר. אם לשיר יש סיום מוגדר, תוכלו לומר את מפתח השיר כי זה בדרך כלל התו האחרון במנגינה או שורש האקורד האחרון בשיר. זה נשמע כאילו השיר נחת ונגמר.
לשירים רבים, כמו “La Bamba”, אין סיומות מוגדרים אלא נמוגים במקום. אין בעיה! פשוט הקשיבו לאקורדים כאשר השיר מרגיש שהוא מתחיל להגיע לבית. ריף הגיטרה בשיר הזה הוא עדות מרכזית. כבר בהתחלה, אם אתה שומע שהגיטרה עולה לארבעה תווים? זה עולה עד C, תו “הבית”. השיר הזה נמצא במפתח של C.

אקורדים לגיטרה איך למצוא אקורדים לשירים

 

כיצד למצוא אקורדים לשיר: האזנה לשינויי אקורדים

האזנה מתי מתרחשים שינויים באקורדים היא מיומנות בסיסית כדי להבין כיצד למצוא אקורדים לשיר. זה לא נורא מסובך לעשות, אבל אתה צריך להקשיב מתי המנגינה עוברת או כשהמוזיקה מאחורי הלחן עוברת.
למשל ב “La Bamba”, הטקסטים בהתחלה הם “Para bailar la bamba”. כשמגיעים ל”באם”, אתה יכול לשמוע את השינוי. יש שינוי אקורד מיד אחרי “Bamba”, ואז יש שינוי אקורד נוסף ממש לפני “para bailar la bamba” השני.

זיהוי האקורדים האחרים

כשאתה מבין כיצד למצוא אקורדים לשיר, זה המקום בו הדברים קצת לא בטוחים. זה לוקח הרבה זמן וניסיון כדי להיות מסוגל לזהות אקורדים, אבל מה שבהחלט לא צריך זה כישרון מיוחד שאין לך, כל אחד יכול לעשות זאת עם תרגול נכון. הסיבה שבחרנו ב”La Bamba” כשיר לדוגמא היא שהוא פשוט וחוזר על עצמו. באופן ספציפי יותר, זהו שיר בסיסי I-IV-V. כמעט כל השירים הם שירי I-IV-V בצורה כלשהי, והשירים הבסיסיים הם אלה שאתה רוצה להאזין להם בכדי לפתח את כישורי זיהוי האקורדים שלך. בינתיים, בדוק את Circle of Fifths. בואו נדון בהמשך.

איך למצוא אקורדים אסקול

יש הרבה מה לדעת על Circle of Fifths, אבל הנה העניין בו אשר שימושי עבורך בשביל ללמוד כיצד למצוא אקורדים לשיר. Circle of Fifths מארגן תווים, אקורדים, סולמות ומפתחות בהתאם למה שהם וכמה טובים הם נשמעים יחד. אחד ההיבטים הקסומים והמופלאים של Circle of Fifths הוא שהוא פשוט אומר לך מה האקורדים I, IV ו- V בשיר .
אם אנחנו במפתח של C (ואנחנו), אז C הוא אקורד ה- I. האקורד באופן מיידי נגד כיוון השעון הוא אקורד IV (F) והאקורד מייד בכיוון השעון הוא אקורד V (G). אז האקורדים ב”La Bamba” על פי מעגל החמישיות הם | C F | G.

אקורדים לפסנתר
אקורדים לכלי נשיפה

איך למצוא אקורדים לשיר: פשוט המשך לחפש!

הדרך הטובה ביותר להיות טוב במציאת אקורדים לשירים שאתה אוהב היא להשתמש בכל השיטות העומדות לרשותך. הסתמכות באינטרנט או ספר עוזרת לך להתחיל להסתמך על האוזניים שלך. ושימוש באוזניים עוזר לך להעריך את המידע שאתה מקבל מהאינטרנט או מהספר. אתה בהחלט יכול לעשות זאת וללמוד לעשות זאת היטב, אם תתן לעצמך לטעות וללמוד מהם!

 

אתרים מומלצים

אם נהנית מפוסט זה של אסקול, תאהב את התוכן החינמי שיש לנו עבורך למטה! המשך לקרוא!

 


Facebook-f


Twitter


Linkedin-in

אנחנו עוזרים לך להשתפר
עם יכולות הגיטרה שלך.


קבל את הספר הדיגיטלי שלנו בחינם!

אקורדים

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.


התחל בשיחה
צריך עזרה?
היי,
האם אוכל לסייע לך במשהו?
דילוג לתוכן